ATMOSFERA W TWOJEJ PRACY

Warto jest zadbać o dobrą i przyjazną atmosferę w miejscu pracy. Dlaczego? Dobra atmosfera wpływa na efektywność naszej pracy. Pozytywne relacje między pracownikami zwiększają ich wydajność. Niestety nie wszyscy możemy się cieszyć miłą atmosferą w pracy. Co można zrobić, aby ją poprawić?
Warto spróbować wprowadzić trochę życzliwości, uprzejmości, humoru, aby rozluźnić kontakty. Warto spróbować poopowiadać dowcipy, śmiech jest dobrym sposobem na wszystko. Nie należny natomiast być wulgarnym, opryskliwym. Jeśli musimy kogoś za coś skrytykować warto to zrobić w sposób delikatny, na osobności. Nie wolno przenosić swojego stresu czy też problemów z domu na współpracowników. Nie wskazane jest też plotkowanie i obgadywanie pracowników z innymi, lepiej porozmawiać na neutralne tematy. Dobrze jest także spróbować dostrzec w kolegach z pracy jakieś zalety zamiast wad.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>